Burdur Devlet Hastanesi’nde Hasta Hakları Günü Etkinliği Gerçekleştirildi
Burdur Devlet Hastanesi’nde Hasta Hakları Günü Etkinliği Gerçekleştirildi
Burdur Devlet Hastanesi’nde Hasta Hakları Günü kapsamında Hasta Hakları Birimi tarafından farkındalık etkinliği düzenlendi.
Haber Giriş Tarihi: 30.10.2025 16:35
Haber Güncellenme Tarihi: 30.10.2025 16:37
Muhabir:
Mucize Gürbüz
Konuyla ilgili olarak Burdur Devlet Hastanesi tarafından yapılan açıklamada; “Burdur Devlet Hastanesi olarak, hastalarımızın sağlık hizmetlerinden eşit, güvenli ve saygılı biçimde yararlanmasını önemsiyoruz. Bu kapsamda Hasta Hakları Birimimiz tarafından farkındalık etkinliği düzenlendi.
Stand kurularak broşürler dağıtıldı, hasta ve hasta yakınları bilgilendirildi. Hastanemizde bulunan Düşünce ve Öneri Kutuları ile Vatandaş Görüş Formu üzerinden gelen her öneri yönetimimiz tarafından dikkatle incelenmekte; hizmet kalitemizi artırmak için gerekli düzenlemeler titizlikle yapılmaktadır. Yatan ve ayaktan tedavi gören hastalarımızdan alınan periyodik anketlerde %95’in üzerinde memnuniyet oranına sahibiz.
Bu sonuç, vatandaşlarımızın sesine kulak veren, şeffaf ve hasta odaklı hizmet anlayışımızın bir göstergesidir. Burdur Devlet Hastanesi olarak biz; Hastayı merkeze alan, Vatandaşın görüşüne değer veren, Sürekli gelişimi hedefleyen bir sağlık hizmeti anlayışını benimsiyoruz. Her şey sizin sağlığınız için” denildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Burdur Devlet Hastanesi’nde Hasta Hakları Günü Etkinliği Gerçekleştirildi
Burdur Devlet Hastanesi’nde Hasta Hakları Günü kapsamında Hasta Hakları Birimi tarafından farkındalık etkinliği düzenlendi.
Konuyla ilgili olarak Burdur Devlet Hastanesi tarafından yapılan açıklamada; “Burdur Devlet Hastanesi olarak, hastalarımızın sağlık hizmetlerinden eşit, güvenli ve saygılı biçimde yararlanmasını önemsiyoruz. Bu kapsamda Hasta Hakları Birimimiz tarafından farkındalık etkinliği düzenlendi.
Stand kurularak broşürler dağıtıldı, hasta ve hasta yakınları bilgilendirildi. Hastanemizde bulunan Düşünce ve Öneri Kutuları ile Vatandaş Görüş Formu üzerinden gelen her öneri yönetimimiz tarafından dikkatle incelenmekte; hizmet kalitemizi artırmak için gerekli düzenlemeler titizlikle yapılmaktadır. Yatan ve ayaktan tedavi gören hastalarımızdan alınan periyodik anketlerde %95’in üzerinde memnuniyet oranına sahibiz.
Bu sonuç, vatandaşlarımızın sesine kulak veren, şeffaf ve hasta odaklı hizmet anlayışımızın bir göstergesidir. Burdur Devlet Hastanesi olarak biz; Hastayı merkeze alan, Vatandaşın görüşüne değer veren, Sürekli gelişimi hedefleyen bir sağlık hizmeti anlayışını benimsiyoruz. Her şey sizin sağlığınız için” denildi.
Kaynak: Mucize Gürbüz
En Çok Okunan Haberler